Redan september

Kan inte riktigt förstå vart sommarmånaderna tog vägen. Inte för att det har varit något höjdar väder så har man ändå kunnat hoppas på fint väder under de månaderna. Nu är det bara inse att hösten är här och börja planera julklappar om man ska vara klar i tid!


Lördagen blev inte riktigt som planerat men ändå. Jag åkte med min pappa och min kusin i Oldsmobilen tills min pappa klockan 23:00 slängde in handduken. Jag blev inte chockad men jag hängde med min kusin som skulle skjutsa mig hem. Sara hängde med en sväng. Vi gjorde inte allt för mycket men vi träffa lite roligt folk och jag var hemma vid en halv tre på natten.

Söndagen var inte så jättehändelserik heller. Jag vakna ca klockan 14:50, stensov tolv timmar. Jag misstar att jag fick en lätthjärnskakning i lördags.. då jag var klantig och ramla ur sängen med Isa (en stor hund) över mig och dunka i huvudet i stengolvet. Jag försvann i ca två sekunder. På kvällen drog jag in till stan och hämta lite grejer jag hade glömt hos min pappa i lördags. Åkte sedan till Majzzen för att titta på The Matrix Revolutions och tjocka oss med dricka, lösgodis, chips, popcorn och glass :D

Måndagen bjöd inte så mycket förutom sömn och jobb. Jag jobbade klockan 06:30 - 15:00 och efter jobbet lämnade jag av Elins t-shirt hos pappa och klockan 16:00 mötte jag upp pappa vid hans jobb och diskutera bilbytet och var hemma vid en tjugo över fyra. Då la jag mig i sängen för att vila lite innan maten blev klar. Stensomna och vakna igen vid 20:30. Gick upp och tacka min mamma för att hon lät mig sova.. eller inte! Fick värma maten i micron och satte mig en stund vid datorn och la mig sedan i sängen och somna igen.


Tisdagen den första september. Idag har jag planerat en massa men det verkar inte bli lika mycket som jag hoppas på.. sätter mig vid datorn och inte gör ett skit. Fast jag är ju tidsoptimist så jag har inte panik än.

Detta skall jag försöka hinna med idag:

  • Uppdatera bloggen
  • Göra mig klar
  • Posta brev
  • Tvätta bilen
  • Prata med Johanna & Basse om när vi åker imorgon
  • Skriva på el-kontrakt
  • Mäta i pappas bagageutrymme
  • Lämna Oldsmobilen i garaget och skjutsa hem pappa
  • Byta pappas volvo mot min volvo
  • Titta på Scooby Doo filmen :)
  • Lägga mig tidigt!



Haha jag kommer nog inte hinna klart allt detta idag men jag kan alltid drömma!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback