VARFÖR?!

Varför ska det alltid hända mig? Igår när jag kom hem på kvällen och skulle ta på min underbara sköna t-shirt som jag har som pyjamas så...





...går det en jättestor spindel på den. Jag skriker såklart till och spindel blir minst lika rädd och hoppar 2 cm upp i luften och hamnar på rygg. Mohaha den dog ca 20 sekunder senare mosad på golvet. Den dog på typ tredje försöket.. råkade mosa kroppen först och benen kröpvidare, bra vidrigt! Vill bara meddela att jag sov i en annan t-shirt inatt och den vanliga hamna i tvätten :)




malin


Kommentarer
Postat av: johanna

ja sa ju att du skulle ta me dig spindeln hem, det e bra att du lyssnar på mig :)

2009-09-12 @ 01:57:15
URL: http://johannablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback