Vilken (skit) dag

Den här dagen började dåligt även fast jag hade lagt upp den bra igår kväll. Det vill säga att jag gick och la mig tidigt för att komma upp och vara pigg&glad. Jag snoozade till tio i sju, börjar halv åtta och såklart ska man vara där innan man börjar. Jag hade varit klantig och inte gjort frukost eller matlåda. Så jag bli jättesen för att få ihop tacos, hundra lådor till allt. Fick även ihop två smörgås med potatissallad.. kan ju säga såhär att det hela slutade med att jag hade potatissallad i hela växelspaken och sätesvärmarknapparna. Man kan även säga att jag har nog aldrig använd så många fula ord under tio sekunder. Jag fick slänga ut allting med händerna.. blev inte så bra när man kör på en 90-väg. Hade såklart tvättserveter i bilen så jag fick ta det värsta när jag var framme, i raketfart. Sen har det bara rullat på hela dagen, d.v.s. varit en massa folk på jobbet. När man väl får sluta får man reda på att en mycket god vän till släkten/familjen dog i morses. Nu tycker verkligen jag att denna dagen kan vara över om det inte kommer några goda nyheter. Imorgon är det jobb som gäller igen ..


Ne nu ska jag ta mig något att äta!


malin♥


Kommentarer
Postat av: Tussen

Usch vilken dag:/ Jag beklagar!:(

2009-09-20 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback