Använd minnet

Lördagen skrev jag heller inte så mycket om. Jag vaknade hyffsat tidigt för att åka iväg till stan för att äta på Henrys med Quyen (födelsedagsbarnet). Jag älskar fortfarande kycklingtoasten och Quyen uppskattade den också. Vi tog oss även en sväng på stan för att sedan dra hem. Jag hade allmänt tråkigt och sms:ade Johanna. Vi åkte och tog oss en glass på Donken. Johanna började sedan jobba klockan halv fyra så jag tog mig en promenad till pappa. Satt och dega länge i solen och planera dagen lite med pappa. Det slutade med att vi skulle ha mini grillfest. Vi tog bilen till affären och handlade på oss en massa. Åkte hem och tände grillen. Syrran och Robin kom strax därefter och senare på kvällen precis innan maten var klar kom min farbror och hans sambo. Jag stannade inte jättelänge då jag var trött efter att ha gått upp tidigt. Mycket trevlig dag..





Dåligt med bilder när man glömmer kameran och har dåligt batteri på mobilen!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback