BODA BORG

Efter två timmars sömn som känns som tjugo minuter. Av någon konstig anledning har jag har svårigheter med att få en bra sömn. I flera dagar nu har jag sovit massor men har bara kommit in i det sömnstadiet där man drömmer. Jag drömmer massa konstiga drömmar och när det väl är morgon igen känns det inte som jag har sovit någonting. Så jävla tråkigt och jobbigt. Britta har dock kommit underfund vad felet är. Ska försöka fixas snarast, ni alla kommer få veta vad det är när jag har fixat det.

Johanna kom ca tjugo över sju på morgonen och hämta upp Britta och mig. Britta lämnade vi av på tågstationen och vi körde vidare till Albin. Därefter åkte vi till jobbet och käka lite frukost innan vi drog iväg mot Boda Borg i Karlskoga. Vi åkte åtta och var framme tre minuter över tio. Vi var tre lag, två stycken med tre personer och ett lag med fyra personer. Jag var med i det laget med fyra personer. Det var Sofia H, Albin, Johanna och jag. Det var helt hysteriskt roligt och vi klarade tolv stycket av tjugofem. Det var vad vi hann med om man säger så. Vi vann!!! Detta måste göras om och jag rekommenderar helt klart att åka dit. Det enda dåliga var att de gjorde världens reklam om deras tacobuffé men inte hade någon. De tyckte att det var för få men personen så de gjorde ingen om man inte bokade. Fast de sa det då vi frågade om tacobuffén, inte när vi väl kom dit, strax innan lunch. De kunde ju kollat läget lite och inte antyda. I vilket fall vi åkte in till stan för att äta, på King! Vi fick nog världens suraste och otrevligaste servitris, ILLA! Hon var gôr trevlig mot tre killar som var där och tog en dricka, anledningen var att de jobbade där. Maten var i vilket fall god, tur det. Vi åkte tillbaka efter maten och körde några banor till. Vi åkte hem när det stängde. En rolig sak hände då under bilresan. Det var Johanna, Albin, Sofia H, Kajsa och jag som åkte med i Johannas bil. På vägen dit säger Kajsa att hon aldrig har sett en älg i verkligenheten. Alla blir chockade då hon bor i Kjällby, en liten bit ifrån själva Kjällby. På vägen hem sitter jag i fram och alla är as trötta, plötsligt får jag syn på en älg och blir helt hysterisk. Sitter och hoppar och skriker älg tjugo gånger om. Kajsa blir ännu mer exalterad och skriker hej vildt. När vi väl åkt förbi den sitter hon och andas snabbt. Alla frågade i kör, såg du? Helt till sig säger hon, ja! Sen när vi var i Götene säger Kajsa helt lugnt, är det tre älgar som står det. Alla vänder sig om i bilen och svarar öm aa. Kajsa blev helt stum. Vi åkte hem klockan fem och var på jobbet igen strax efter sju på kvällen. Alla hade slagit sig och var ömma, i vilket fall Johanna och jag. När jag kom hem efter en glass på jobbet såg jag att mina knän var röda/blåa. Jag kan säga att man kryper en hel del. Britta kom hem någon timme senare och det vi gjorde var att tycka synd om oss själva och glodde på tv. Vi hade var sina anledningar till att tycka synd om oss själva. Tur att vi trivs i varandras sällskap, haha!








Tackar för en rolig och smärtsam dag!


malin♥


Kommentarer
Postat av: .....

.....

2010-04-07 @ 21:48:14
URL: http://.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback