Dagarna rullar på..

Idag är det tisdag och jag tyckte nyss det var fredag kväll?! Lördagen umgicks jag med Gustav och Sara som sagt. Vi degade och tittade på film, finns det några bättre en seg lördagkväll. Jag började jobba tidigt på söndagmorgon och efter jobbet runt klockan sex cyklade jag hem till pappsen och tog någon kall och åt middag. Otroligt lyxigt och bekvämt. Städning stod på schemat men jag kom hem sent då Sarah var hos pappa också, då har det en tendens till att bli en del tjöt.



Jobbade hela måndagför- och eftermiddag. På kvällen kom Quyen hem till mig och han hjälpte mig steka pannkakor. Han var bra för att aldrig ha stektpannkakor någon gång. Han småpajade bara ca tre stycken. Sen blev det lite varm o'boy och kaffe framför tvn.

Idag har jobbat till halv fem och efter jobbet gjorde jag rent hos Merlin. Diskat som en galning och nu är det inte så mycket kvar. Imorgon kommer det några gubbar hit och mäter min innerkant på ytterdörren. Vi ska få nya ytterdörrar om ca 6-8 veckor. Ska bli gött eftersom de vi har nu är som papper, man hör allt. Musiken blir högre i trappuppgången än inne i lägenheten, megafondörr! Nu sitter jag här mätt och belåten, ska diska det sista och plocka lite i tvätten så det ser bra ut imorgon när de kommer.



Godissugen och fattiglapp hör inte ihop, skit också!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback