En fullspäckad tisdag

Vaknade av att telefonen ringde i morses, det var Malin som ville att jag skulle börja tidigare. Istället för att börja klockan tio började jag halv tio. Jag slutade härligt nog klockan ett. Då fick jag ett samtal av Johanna som ville hitta på något. Jag plockade upp henne på solhagsvägen och vi åkte till Willys. Jag storhandlade, då menar jag verkligen storhandla. Jag handlade mat för 700 spänn. Snart inga pengar kvar men mat lär jag ha i minst en och en halv månad. Känns bra att jag inte kommer svälta. Tack Johanna som hjälpte mig med korgar och påsar. Väl hemma igen studsade jag in i duschen och vi åkte till Sandra för att plocka upp henne. Johannas bil blev färdig lagad idag så självfallet åkte vi till Volvo för att hämta Johannas pärla. Vi åkte till Johannas parkering för att möta upp hennes mamma. Vi fyra tog oss en glass på Birgers och efter det begav jag mig hem. Jag började städa som en galning tills jag blev avbruten av Johanna vid klockan fem. Vi hämtade upp Sandra och tog oss en lång sväng runt i stan med Johannas bil för att sedan placera rumpan på Läckögrillen. Åt smaskig mat och tog en liten rundtur igen. Hem igen för att återuppta storstädningen. Vid nio skrev Johanna på msn.. hon var uttråkad. Hon kom hit och vi satt och tjöta lite tills vi bestämde oss för att ta glass nummer två idag, på Donken. När vi kom dit precis när Sarah slutade så såklart satt vi där i lite mer än en timme, trevligt trevligt. Tog oss sedan några varv runt i stan och sen fick det bli hemdags. Jag satte mig vid datorn för att uppdatera här. Ska nog diska det sista innan jag kastar mig i sängen. Jag kommer nog somna på tre sekunder så trött jag som jag är för tillfället.






Två jobbdagar av sju.



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback