Fredagen

I fredags vaknade jag ganska sent för att möta upp Quyen på en liten promenad i det fina vädret. Jag köpte mig en glass, daimstrut. Den är förbannat god. Quyen åkte vid klockan tre till jobbet och jag gick hem till min pappa. Där vi åt god mat och tjöta för att sedan avsluta med god chokladpuddig. Meningen var att hela familjen skulle samlas och äta middagen men Sarah blev försenad då hon hennes samåkningsbil brann, haha. Allting gick bra så ni vet. Jag åkte senare vidare till Nicole där det var fest. Jag var nyker och trött då jag skulle jobba dagen efter. Hos Nicole var det blandet med folk och jag hade i vilket fall mycket roligt. Det hände lite olyckor och en del spillande kan jag säga. Jag satte mig på cykeln och cykla hem då de andra gick ut.


Det blev inte så många bilder jag trodde.. alla kom inte med på bild!









Jobb, jobb, jobb!!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback