HELG FÖR HELA SLANTEN

Hoppas vi på i vilket fall. Kanske får hoppa in extra imorgon, vem vet? Lönen hoppas vi blir bra så ikea snart händer. Idag har jag jobbat och cyklat har jag gjort hela jobbveckan. Jag har varit duktig! Fast jag kunde nog vara lite snabbare med att pumpa däcken. Jisses vad det gick idag, cykeln rullade som aldrig förr. Skulle nog pumpat första jobbdagen istället för sista. Denna dagen gick lite snabbare än de andra, jag körde skift till klockan tio och sen slutade jag klockan två, 2½ timme tidigare än de andra dagarna. Cyklade hem och gjorde inte ett skit, helt underbart. Ska bli gött att vara ledig imorgon, ska möta upp Gustav och Basse klockan ett på torget. Ska shoppa lite hade jag tänkt. Ikväll får det bli att vila upp sig med en chokladkaka och en film.



Lön om fyra timmar, om inte mindre!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback