Jobbvecka, hela veckan.

Måndagen startade med att jag jobbade klockan elva till klockan fem. När jag kom hem mådde jag jättedåligt och tog mig en lång tupplur som jag var i stort behov av. Vaknade vid halv åtta och var lite smått hungrig och sugen på något gott. Tog med mig Johanna till Donken. Tog mig min specialare, cheeseburgare med fullkornsbröd & utan gurka samt en marängsviss. När Johanna och jag satte oss fick vi sällskap av Sarah som hade rast. När hennes rast var slut kom Albin, Johanna B och Carl och satte sig med oss. Det slutade med att vi satt där från klockan kvart över åtta till kvart över elva. Vi hade förbannat roligt och skrattade så det ekade där inne på Donken. Lite pinsamt men vad gör man när någon berättar något hysterisk roligt. Johanna och jag tog oss några varv runt stan efter maten för att sedan var budbärare åt Jessica och Sofia. De ville ha var sina marängsviss. Utanför Jessica såg vi bamsekatten!!! Vi stannade hos Jessica en stund innan vi åkte hem för sängen.




En jobbdag av sju.



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback