Mera uppdateringar..

Måndagen vaknade jag av flera telefonsamtal samt sms. Jobbet ville att jag skulle jobba lite extra men jag har inte tid, ska spendera tid med min älskade Britta och Sara. Vi tog oss fram till stan och fikade och hade oss. Verkligen jättemysigt och trevligt. Det var ett tag sedan jag fika på Henrys och ett jättebra tag sedan jag fikade med Britta överhuvudtaget. Jag drog sedan till jobbet för att få mitt kortpass överstökat. Britta och Sara glodde på film och allmänt dega. Jag kom hem till dem både med en McFlurry daim, extra daim. Det var mycket uppskattat. Inte för att det kan någonsin kan gottgöra 4,5 h frånvarande. Slappade sedan framför tvn med en massa tjöt.






Ni ska bara se min mega flaska med Licor 43 jag fick av Britta!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback