Skärpning

Jag är mega godissugen och jag orkar inte att gå till affären för att köpa något smaskigt. Sen har jag inte råd att lägga pengar på godis heller. Jag har inte ätit godis på länge nu faktist om man inte räknar med det lilla i glassarna jag har ätit det sista. I vilket fall så krisade det verkligen för ca tjugo minuter. Jag lyckades hitta lite glass i frysen. Inte vilken glass som helst heller utan den mjölkfria jag köpt till Robin för hundra år sedan. Den är baserad på sojaprotein eller var det var. Tänkte att så farligt kan det inte vara och jag var verkligen socker/godissugen. Tog mig några skedar och höll på att spy. Fy fan, det må ha smakat päron, vanilj och jordgubb men inte glass. Den goda mjölk/gräddesmaken existerade inte på milsavstod. Det blev som mjöl i käften och det spelade inte längre någon roll hur godissugen jag än var.. det gick inte ner!



Om jag bara kan få godisbegäret under kontroll!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback