Tänk, Malin tänk.

Den härliga söndagen. Jag vaknade svintidigt av någon konstig anledning. Helt rastlös fick jag gå till min pappa för att hämta min mobil som jag glömde dagen innan. Tog mig en kort promenad och sedan hem igen för att få tag lite i folk. Quyen och jag tog oss en promenad till Birgers och tog oss en glass. Direkt efter åkte han hem till sina föräldrar för att fira honom lite. Fick även en blåsippa av Quyen.



Sara och jag började smida planer så fort jag kom hem. Vi bestämde oss för att laga lite mat och göra något kul. Det fick bli hemma hos mig eftersom jag även hade tvättid. Hade blivit lite bökigt att cykla hem var 40:e minuter för att slänga in en ny tvätt och hänga upp/slänga in det rena i torktumlaren. Sara kom hämtade upp mig och jag fick med mig mina pantflaskor till affären som jag skulle ha pantat för cirka fem månader sedan, men men. Vi köpte oss kött, potatis, bearnáisesås och vitlöksbröd. Vitlöksbröd är våran specialité, eller vad säger du Sara?! Vi prata om att äta klockan två, det blev vid klockan fem. Såklart blev det även efterrätt, chokladpudding med grädde!! Gustav kom även en sväng och vi tre spelade lite kort, tjöta och titta på tv.

 


När Gustav gick hem spelade Sara och jag Wii, heeeela kvällen lång.






Trevlig söndagsmiddag med spelkväll.


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback