Fika, Skövde och film!

Får väl försöka ta igen lite nu när jag har lite energi.


Femtonde juli, jag vaknade av väckarklockan. Hade bestämt att fika med Johanna. Vi tog oss en middag på Henrys istället. Jag kan inte riktigt förstå hur gött det är, helt sjukt. Vi tog oss en sväng på stan och jag shoppade lite. Köpte mig ett par jeans, ett armbansset, en t-shirt och ett par short. När väl klockan var tre hämtade vi upp Paulina utanför Johanna. Vi bestämde oss för att åka till Skövde. Johanna skulle lämna in sin bilstereo och jag var shoppsugen. Det spöregnade hela vägen dit men allt gick fint. I Skövde köpte jag mig en väska och en påse med mina goda surarband!! Vi åkte tillbaka till mig och glodde på en film. Var mycket trevligt dag och alltid lika roligt att bränna pengar.









Tog oss en lyxshake på Max också!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback