Film och middag på campingen

Skriv, skriv och skriv!


Fredagen den sjätte augusti

Elin och jag vaknade ganska sent. Vi fick besök av Johanna lite senare. Elin gick hem någon timme senare. Johanna och jag åkte till McDonald's och käka lite. Jag tog mig nog bara en milkshake och mådde väl si sådär efter den. Efter lunchen åkte vi hem till mig och dega. Vi satte på en film senare mot kvällen och såg bara halva då vi hade bestämt för att äta på Campingen. Vi tog med oss Quyen och åkte till campingen. Jag tog mig en kycklingtoast med pommes. När vi hade ätit halva maten kom Anders och gjorde oss sällskap. Han beställde lite mat också, så satt vi där och tjöta ett tag. Maten var otroligt god och mättsam. Vi skratta otroligt mycket när det var en 45+ som stötte på Anders, sen blev vi dock lite oroliga. Trevlig kväll och när klockan blev tolv åkte Johanna och jag. Johanna åkte hem och jag drog mig till jobbet och jobbade hela natten.








Mycket trevlig utekväll!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback