Jobb, handla och bio

Snart får jag väl ändå gå och lägga mig!


Onsdagen den tjugoåttonde juli

Vaknade tidigt då jag skulle började jobba halv sju. Efter jobbet åkte jag och hämta Quyen, vi åkte till affären. Jag storhandlade mat. Quyen gnällde väl hela tiden på mig då jag gick runt och tog min tid. Det var väl kanske sista gången jag tog med mig Quyen på storhandling om jag inte vill vara lite dum mot honom och plåga honom i affären. Väl hemma igen bjöd Quyen mig på mat som hans mamma hade gjort. Smakade väldigt annorlunde, vet inte riktigt vad det hette. I sista minuten frågar han Johanna och mig om vi vill gå på bio i Skövde, Inception. Vi sätter oss i bilen och åker iväg med räser fart. Kommer fram i tid och får bra platser. Filmen var bra men slutet var väl si sådär. Som tur är Leo bra 'gubb'-snygg. Efter bion var det sängen som gällde, illa kvickt eftersom jobbet väntade imorgonbitti.







Fy vad bio är mysigt!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback