Jobb, middag och fest!

Nyss kommit hem ifrån Liseberg! Får väl skriva lite här så jag kan printa om nutiden snart.


Fredagen den trettionde juli

Vaknade tidigt, studsade iväg till jobbet och jobbade mina nio timmar plus lite till. Hämtade upp Sandra och åkte raka vägen till systemet. Köpte oss lite gott till kvällen och åkte hem på direkten. Började göra mig i ordning och fick under tiden besök av Quyen. Vi åt min goda lasagne och tjöta lite. Quyen åkte hem och Sarah kom och hämta mig. Vi åkte till roma för att hämta min mat och sen plocka vi upp Sandra. Hon skulle hämta sin mat på Lai thai och jag hoppade samtidigt in på hemköp och köpte lite gött. Sen blev det raka vägen hem till Knut, där vi skulle bada och grilla. Jo tjena, var skit väder så vi satt inne och söp oss redigt fulla. Vet inte riktigt vad vi gjorde men kvällen och natten var rolig och det sluta med att jag somna i Knuts säng med ett halvt kilo chips och Sandra ute i soffan. Wallgren och Dennis fick för sig att gå in till stan, helt otroligt.








Fest med (f.d) klassen är alltid lika speciellt




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback