Semester med möte, lunch, vila och studande

Snart ifatt.. då finns det inga ursäkter kvar!


Måndagen den sextonde augusti

Vaknade av alarmet denna semester dag. Det var möte på jobbet som väntade. Bra att komma upp i tid och kunna få något gjort. Mötet gick ganska fort och efteråt hängde jag med Quyen för att meka med hans bil. Blev dock inte så då OKQ8 har stängt av alla sina bilhissar i hela Sverige. Fick bli en middag på Henrys istället. Denna gången blev det min goda macka med kycklingröra. Vi tog oss en liten sväng på stan och jag hittade ingenting, lite tråkigt men bra för plånboken. När klockan blev tre åkte Quyen till jobbet och jag åkte hem och sov en stund. När jag vaknade runt klockan åtta igen på kvällen satte jag mig vid datorn. Vid datorn studade jag lite samtidigt som jag blogga.



Finns det något skönare än att ta sig en tupplur på dagen?



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback