FEST!


Fredagen den sjuttonde december

Vaknade upp och mår bra. Det kändes fantastiskt och jag gjorde nog inte så mycket på dagen förutom att städa lite granna. Tror jag tog en sväng hem till min pappa för att äta lite. Jag knäppte första cidern runt fem och Emilia kom väl runt sju, tror jag. Vi förfesta och tjöta en hel del innan Viktor döck upp. Runt tio fick vi besöka av Matilda, Linda, Carl och Carls kompisar. Majzzen och Johan kom förbi en sväng runt tolv och vid halv ett åkte Emilia, Viktor och jag till stadt. Inne på stadt träffade vi bl.a. Moa. En helt otroligt trevlig kväll!
WHO'S THAT CHICK?
















Ibland vill öronen inte höra för att det får magen att må illa!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback