Möte, Julshopping och Julbord


Torsdagen den sextonde december

Vaknade
av att klockan ringde kvart i åtta. Jag hade fått ett sms av Johanna, jag står utanför. Det var bara att ta på sig och borsta tänderna samtidigt. Vi kom inte försent i vilket fall. Mötet var över strax innan nio. Johanna och jag åkte iväg till Skövde för att shoppa lite. Jag kommer inte ihåg ifall jag hittade något men helt tomhänt kom jag nog inte hem?! Någon julklapp eller så hittade jag nog. Väl hemma igen gjorde jag mig klar inför julbordet. Quyen kom och hämta mig och vi hämtade upp Emelie och Johanna. Möte upp Carina på torget och blev hänvisade till Bakgår'n vilket vi från Lidköping hade listat ut. Maten var god och vi hade det mycket trevligt. Det var lite quiz och prisutdelning. Runt klockan elva drog vi vidare till Karoline och vi från stan åkte väl hem runt ett eller två.













Vinner man inget - dricker man!!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback