Mystisdag!

Snoozade i cirka 1½ timme idag. Det blir bara värre och värre. Inatt somna jag runt halv fem. Halv ett gick jag upp för att göra mig klar. Plockade upp Safaa på resecetrumet klockan tjugo över ett. Vi åkte hem till mig och tjöta lite. Vi planerade inför julbaket och traska iväg i kylan till ICA. Kom tillbaka och började baka. Det värsta var att jag inte hade några formar, bakplåtspapper eller folie. Vi gjorde helt enkelt det bästa av allt förutom knäcken. Den våga vi inte oss på utan några formar. Vi gjorde chokladdoppadekokosgojs, femminuterskola och Flinggodis.. visst har jag bra namn på det. Kan förklara allt med att det var FANTASTISKT GOTT! Jag fick även en födelsedags/julklapp av Safaa också. En parfym, bodylotion och shower gel i Naomis nya doft, TACK!! När vi väl var klara med allt godis och ätandet tog vi oss en promenad. Vi gick till Quyen och drog med honom ut. Det var bra kallt ute och mina lår förfrös. När promenaden var över gick vi in en sväng på ICA igen och jag köpte mig lite bakplåtspapper etc. Quyen gick hem, Safaa och jag gick hem till mig och blega på tv innan hon skulle med bussen hem. Jag skjutsade henne till bussen och drog vidare till pappa och satt det tills klockan blev elva. Nu sitter man här vid datorn, har ångest och är hur pigg som helst. Jag vill bara att det ska vara fredag kväll..














Ta tjuren vid hornen!






malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback