Sitt aldrig still!!

Första december


Fixar onsdag för att vara helt ärlig. Jag vaknade tidigt av att pappa skickade sms för att väcka mig. Vi skulle åka iväg till misco för att köpa ett nytt grafikkort till mig. Jag gick upp och gjorde mig klar till klockan nio. Jag skickar då ett sms till pappa och frågar vart han är. Då han svarar, misco öppnar inte förän klockan tio. Jag slängde mig i sängen och sov en timme till. Väl på misco fick jag mig ett grafikkort och vi fick skynda oss hem för att jag inte skulle komma försent till jobbet. Jag började klockan elva och hann precis. Jobbade mina timmar och när jag sluta åkte jag hem i turbofart och duscha. Mamma kom och hämta mig och Sara Frick för att vi skulle till Skövde och shoppa lite. Jag var den som inhandlade mest, ett par stövlar, lösögonfransar (som åkte i papperskorgen), en klänning och lite julklappar. Jag tror bara att jag har två saker till att inhandla och sen är jag helt klar med alla julklappar. När jag kom hem senare på kvällen provade jag mitt nya grafikkort. Vilket gav mig resultatet att det är moderkortet som är trasigt. Vilket suger hästpung då jag köpt det helt i onödan, förbannat!




Allt eller inget?!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback