Ute och flänger


Fredagen den tionde december

Min namnsdag faktist. Jag vaknade klockan halv tolv av att mamma ringde. Jag fick i vilket fall sova två och en halv timme. Fast jag kan inte kalla det sova det jag gör. Lever i en annan värld rättare sagt och är vaken konstant. Halv ett hämtade min mamma upp mig, vi åkte till Henrys och åt. Det var jättelänge sedan jag åt toasten, fy bubblans vad den är god. Vi satt där och tjöta en hel timme om inte mer. Min syster ringde och smsa oss miljoner gånger under hela lunchen. Hon var väl lite för ivrig med att ställa in sin påkörda bil i mammas garage och börja flytta. När vi väl låtit Sarah parkera sin bil i garaget får vi hänga med Sarah till kvinnan som hennes bildörr blev påkörd av. Klockan tickade iväg men mamma och jag hann till Skara för att leta BH, utan resultat, BLÖ! När jag kom hem tog jag mig ett behövande bad, tänkte igenom mitt liv och mina kommande planer. Sängen ropade tidigt när jag då ska upp och jobba tidigt imorgonbitti. Självfallet hade grannen fest och det var nästan så jag trodde att det var jag själv som hade på musik. Somnade bra men vaknade av ett x antal samtal under fredagsnatten..




Allt kommer att bli så bra!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback