Deg före jobbet

Än så länge sköter jag mig! Idag vaknade jag vid halv tolv och låg i sängen ytterligare en halvtimme. Sen fick det bli att gå upp för att se lite mer av Greek. Jag älskar verkligen den serien. När klockan blev halv två kände jag att jag var tvungen att börja med maten och fick traska iväg till affären för att köpa béarnaisesås till pommes frites och snitzeln. Köpte även med mig den nya Loka'n, Krusbär och päron. Smakade dock aldrig på den då jag hade en öppnad Ramlösa i kylen. Återkommer om den är god eller inte. Klockan halv fyra väntar jobbet och jag får nog börja och packa lite och så om jag inte vill komma försent.

Vill bara tillägga att tjugonionde januari var jag ju med Sara och Quyen och det var även så att Britta kom och sa hej då. Anledningen till att jag inte skrev det var för att då blev det vara sant att hon befinner sig i Danmark. Kände igår hur taskigt det var att inte skriva om det för Brittas skull. Förlåt mig åter igen. Jag saknar dig som fan!!!




Varför har jag kramp i hjärtat?!


malin♥


Kommentarer
Postat av: basse

det är kramp i bröstet , fast de känns som om de är i hjärtat .. kan bero på stress eller något annat . jag har samma problem . fast får de oftast då jag är strässad eller då man mår dåligt .. kan säga att de är som en liten panik i kroppen . (panikångest)

2010-02-04 @ 20:54:27
Postat av: Tussen

Usch då, de är inte så kul. Hoppas de är bättre:)

2010-02-04 @ 23:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback