Fika, snusk och skräck

Tänkte skriva lite om dagen så jag inte halkar efter.

Sitter här mitt i natten och ska skriva om denna roliga dag. Jag vaknade sent, ingen nyhet men jag får ta igen mig när jag väl är ledig. Det är helt underbart att sova länge och sedan bara ligga och dra sig. Klockan tio över två på eftermiddagen drog jag mig framåt stan. Hade en dejt med Sara och Carro. När jag väl är vid GT-studion möter jag en massa brandbilar. För er som inte bor i Lidköping eller är där för tillfället är den vägen hyffsat smal med en massa avsmalningar som ska funka som farthinder. Nu är det även en massa överflöd med snö här i den lilla staden och det är skottat ur uselt så vägen var hälften så smal, så när jag skulle vara snäll och göra plats till de heta brandmännen blev jag inknökad med bilen i en snövall. Som tur fastna jag inte och möte upp Sara och Carro på Henrys. Vi satt där i evigheter och snacka.. om sex. Vi skratta en hel del och de runt oss måste tro att vi var helt dumma i huvudet.






Efter fikat drog vi till Ica Hertbergs och ÖB. Jag köpte mig lite rengöringsmedel, Jif lemon och Klorin. Så nu ska mitt hem lukta citron-badhus! Carro åkte hem efter affärena och Sara och jag drog till min pappa och hämta lite filmer. Vi åkte hem till mig och glodde på två skräckfilmer och ett avsnitt av Life as we know it. Tack för en rolig dag och Carro fick verkligen ut något efter denna dagen, eller vad säger du?


Imorgon väntar jobbet..


malin♥


Kommentarer
Postat av: caroline

tack för en underbar dag mer er <3

hahahahahahahahaha aa det fick jag tack o lov!! haha ;)

synd att jag tränade annars hade jag oxå velat se på film med er :( puussssppuuusss

2010-02-04 @ 11:33:56
URL: http://lillgrodaan.blogg.se/
Postat av: britta

känner mig utanför!! me want to know.. :(

när kommer ni?

2010-02-05 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback