Kläder högt och lågt

Nu har jag nog lite mer att skriva.


Elfte januari

Vaknade ganska sent för att sedan samla ihop mina kläder. Har inte tvättat på en månad så jag har en heeeel del att tvätta. Anledning till detta är att det är så dåligt med tvättider och som jag tidigare sagt så snor det nycklar hit och dit. Så förbannad med för tillfället är det bara att bita i det sura äpplet och tvätta som aldrig förr. Jag hade tvättid från klockan två på eftermiddagen till nio på kvällen. Jag körde kanska knökade tvättar men jag blev fane mig inte klar. Den enda jag gjorde var att tvätta! Fick boka ny tid.. 31:e januari. Det lär ju bli lika mycket tvätt tills då. Himla otur jag har med tvätten. Gjorde inte mer den dagen.


Tråkigt att man inte är ledig när man är ledig.


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback