Ledig för en dag

TOLV!


Tjugoandre januari

Vaknade hyffsat tidigt, min syster ringde och terrade mig i telefonen. Jag tog med min Sara och mötte upp syster Sarah på stan. Vi gick på stan och köpte present till Annelie, Elin, Pappa Tony och älskade Britta. Gick även in på Expert för att gapa en aning men jag behövde inte då Tvn hade kommit igår, TACK för telefonsamtalet. Tvingade pappsen till affären och han fick skjutsa den hem. Kom hem och packade upp tvn och gjorde mig senare klar till kalaset och senare festen hos Johanna. Kalaset var trevligt och vi åt tacos, jag tog med mig efterrätten i handen och cyklade vingligare än någonsin till Johanna. Det var inte p.g.a. alkoholen utan väglaget. Hos Johanna satt vi mest och tjöta och hade trevligt. Vi drog senare iväg till bowlinghallen och var där tills det stängde. Johanna och jag fick sedan skjuts till donken av Alex där vi tog oss lite mat då vi inte orka stå i torngrillskön. Käkade hemma hos Johanna och jag cyklade hem därefter för jag ska ju trotsallt jobba imorgon..

ELINS FÖDELSEDAG IDAG! GRATTIS!




(kommer en bättre bild då jag har städat, så ni får se hur stor den är)





Vill bara säga att jag ÄLSKAR min nya TV!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback