Ledig och senil

Fyra ynka inlägg till så är jag befriad!!!!


Trettionde januari

Vaknade och gjorde.. ja vad Malin. Denna dagen är helt blank för mig och inget har jag antecknat. Jag vet att jag skulle varit med Gustav.. fast det var jag inte. Jag skulle tänka mig att jag degade bort denna dagen. Skulle behövt storstäda och diska. När ni läser måste det tro att jag aldrig gör något men det sker lite små etapper i detta hem. Saker och ting växer inte här utan det städas bort succesivt. Det kommer till en stökiggräns sen ligger det där. Så jag har små diskat varje dag men jag har inte diskat bort totalt allt, eftersom det tillkommer disk varje dag. 


Imorgon väntar jobbet på mig, skulle varit ledig men tog på mig ett extra pass.


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback