Nervös stressad jävel

Sitter här pigg som stryk. Jag borde sova då jag ska på möte på jobbet klockan nio.

Dessa dagarna har jag inte gjort så mycket mer än att jobba. Varit mycket hos min pappa och hälsat på. En av gångerna höll vi på att skratta ihjäl oss. Sandra min syster stod och röka och tappade ner sin cigg i en påse med dricka ute på altanen och skriker till att det ryker och pyser. Annelie tar upp drickan även fast de tror att det ska explodera dricka. Pappa ställer sig där och säger att de är korkade, att cigaretten inte går igenom PET. Till allas förvåning har det blivit ett litet hål i drickan och det pissar cola!




Äntligen långledig!!

malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback