Plask, plask!

Hm, har nog bara si sådär 20 dagar kvar att skriva om!


Trettonde "tjungondedag jul" januari

Vaknade ganska tidigt då jag börjar jobba klockan elva. Idag är det ett kortpass på jobbet som gäller. När jag kom hem kände jag mig lite seg och bestämde mig för att inviga mitt badkar. Fast innan jag gjorde det, storstädade jag badrummet. Det luktar badhuset nu eftersom jag har lite basillskräck och avslutar med klorin! Fy fan vad jag ångrar att jag inte har badat tidigare. Helt underbart skönt och mitt badkar är ett sk. sittbadkar, så det är as djup och man fryser inte någonstans eftersom hela en själv är täckt med vatten. Detta måste göras om...ofta!




Förklarar min kärlek till mitt badkar


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback