Redan Februari

I nästa inlägg skriver jag om dagen som har hänt, känns mysko!


Första februari

Jag vaknade vid nio på morgonen och gjorde mig klar inför jobbet. Jag började klockan tio och slutade halv tre. Alldeles lagom om man frågar mig. När jag åkte hem parkera jag utanför pappa och gick in där en sväng. Iförsig blev den svängen hela kvällen. Jag var där och vi lagade tacos och gotta oss. Jag hade köpt mig lite gifflar att mumsa på. Det är det enda jag har kvar här i Lidköping av de två som har lämnat mig här själv. Kvällen var trevlig och jag gick hem vid elva på kvällen. Väl hemma diskade jag lite och plockade lite i tvätten som hade torkat över natten. Sen la jag mig i min säng och somna gott!



Ledig imorgon och det som väntar är tvättstugan!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback