Tillbaka till jobbet

Nu kan det inte vara allt för många dagar kvar... hoppas jag!


Tjugofemte januari

Brittas födelsedag, GRATTIS! Jag vaknade tidigt för att börja jobba klockan halv sju på morgonen. Körde skift som aldrig förr och var väl hemma runt en kvart i fem. Fick lite sms från Britta som sa att hennes biobesök var inställt och hon kom hit för att umgås lite. Jag var skit tråkig och disträ samtidigt som Quyen kom på besök också. Vi glodde på film, En sommar med Göran. Den var rolig men jag känner bara hur jag måste gottgöra henne för denna dagen. Jobbet tar på mig då jag jobbar ca 9½ timmar per dag och inte är någon morgonmänniska, jag vet, det är ingen ursäkt. Förlåt mig, Britta!




Det blir fanemig aldrig som man tänker eller planerar..


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback