To my Britta

Jag sätter mer när och printar här. Britta har klagat och jag vet att jag ska ta mig i kragen. Kommer bli mycket bättre på det hela när jag skriver om vad som har hänt under dagen inte för ca en månad sedan


Sjätte "trettondedag jul" januari

Vaknade alldeles försent och var as försenad till pulka åkandet. Mitt lås och dörr på bilen hade frusit så jag blev bara mer och mer försenad. Pricker över i:t så glömmer jag deras mat, korv med bröd. Så förbannat typiskt mig så det bara skriker om det. Väl hos Sandra så grillade Basse och jag korven medan de andra gick och köpte mjölk. Vi satt och tjöta och hade det trevligt, jag åt inget då jag skulle på släktträff. Jag fick sedan åka tefat tre gånger för att åka hem och göra mig iordning inför träffen.







Träffen var helt okej och det var länge sedan jag träffa allihopa (förutom min trökiga bror). Kalkonen var underbart god och efteråt blev det massa godis och marängsviss! Var hemma ganska tidigt och fick med mig Elin hem från pappa.










Elin diskade min mega disk och jag gick berserk på min julgran!




Faan vad kalkon är gott!



malin♥


Kommentarer
Postat av: britta

<3 första gången jag får ett blogginlägg dedikerat till mig!! <3

2010-02-02 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback