Tröttare än tröttast

Snart.. snart.. snart ikapp!


Tjugosjunde januari

För ovanlighetens skull jobbade jag.. tidigt. Jag kom hem sent för inget gick som det skulle och jag var mega trött. Kom hem och somnade framför datorn i datorstolen och vaknade tjugo minuter senare av ryggvärk. Förflyttade mig då till sängen och fick sova i ca en timme innan Alessandro ringde och fråga om vi kunde hitta på något. Jag svarade avisst och fick hoppa in i duschen och sedan ta på mig mjukisar. Vi gjorde inte så mycket förutom titta på filmen Shooter. Helt otroligt att jag inte somnade. Stackars Alessandro för jag måste varit det mest trökigaste människa denna dagen. Låg som degklump på soffan och sa inte allt för mö. Tyvärr är det så att umgås med mig när jag är trött..






TRÄFFA GUSTIS IMORGON!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback