Dan före dopparedan

Ska nog plocka in min tvätt innan den möglar!


Tjugotredje december

Det är alltså dan före dopparedagen. Ikväll är det den traditionella uppesittarkvällen hos pappa men jag jobbar tyvärr. Missar även min kusins 25-års kalas idag, det suger att jobba idag! Kvällen blev inte så lugn på jobbet och min stressklump i magen hade inte försvunnit heller utan låg där och vred sig av smärta. Det var bara att bita ihop och köra räser. Var hemma sent och kunde inte sova i första taget, somna sent för att veta att man kommer vara som ett vrak på julafton, himla skojsigt!


En dag kvar.. vart är pirret av lycka och nyfikenhet i magen någonstans?



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback