Degar istället för att städa

Oj oj vad jag skriver!!


Tredje januari

Vaknade yttligare en dag som jag vaknade sent och kände för att inte göra ett skit. Vilket jag inte heller gjorde. Egentligen behövde jag städa som en galning och diska som aldrig förr men det hände inte. Quyen kom förbi en sväng och sen skickade min syrra ett sms till Quyen. Det visade sig att min mobil fortfarande låg avstängd på laddning och alla har försökt att få tag i mig. Min pappa var helt förstörd då han inte hade hört från mig sedan nyårsafton. Fick smsa lite folk och ringa pappa för att säga att jag fortfarande lever och är okej. Förlåt allihop som blev lidande men jag kände väl att jag klarade mig utan hem- och mobiltelefon under de lediga dagarna. Behövde verkligen vara ledig också men kanske inte så ledig. 



Imorgon är det ett kortpass på jobbet som gäller



malin♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback