Jobbet och mega stökigt hem!

Fem hela inlägg! Kanske kommer till 2010 idag.


Tjugonioende december

Nemen hejsan vad dagarna går och ja gör inte ett skit förutom jobbat. Yttligare en dag som inte blev som den skulle. Slutade med att jag jobbade över en timma och hade kramp i magen. När jag kom hem orkade jag inte ens inse hur mitt hem har förfallit. Barr totalt överallt som sätter sig i fötterna och dödar en långsamt men snabbt! Funderar på varför det fortfarande ligger en massa mat i frysen. Kan kanske bero på att jag har svårt och äta när jag stressar? Oroa er inte, jag har mycket att leva på så länge och när jag lugnat ner mer äter jag som en häst igen!



Snart ledig och snart nytt år!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback