Mat, mat, mat

Yttligare ett inlägg istället för att fixa med tvätten och dylikt.


Sjuttonde december

Fick ställa klockan idag igen. Då jag skulle på arbetsledarmöte på jobbet. Det startade klockan nio och jag har nästan aldrig varit så trött. Vi hade lite genomgångar och läxförhör. Vi käkade frukost under mötet också, bageln är så förbaskat god. Efter mötet drog Quyen och jag runt på stan. Sen åkte vi hem och jag började göra mig klar inför julbordet på kvällen med jobbet. Quyen hämtade mig ungefär kvart i sex på kvällen. Vi skulle mötas klockan sex på Tempo på Majåker. Vi var på Lumber och Karle i Kvänum på julbord. Det var gigantiskt och otroligt gott men jag fick fanemig ett ben i köttbullen!! En aning skraj och öm i gommen blev jag. Hade trevligt och vi stannade inte där allt för länge efter att alla var klara. Shotade lite tequila rose istället för nubben till maten. Vi åkte hem till Cilla och Andreas efter maten. Där stannade jag inte så länge eftersom jag åkte med Quyen och han skulle öppna dagen efter. Jag var sket trött också då jag gått upp tidigt två dagar i rad och inte haft mina efterlängtade dagar som jag bara spenderar i sängen. Saknar de dagarna som in i bombsiken. I vilket fall så åkte vi en sväng till Johanna som jobbade. Snackade med henne då jag saknar sönder den människan. Hoppas någon av oss byter helger snart. Sen var det sängen som gällde!











Sju dagar kvar..


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback