Seeeeg

Hoppas jag kommer ikapp någon dag. Funderar på att fuska snart!


Femte januari

Vaknade hyffsat tidigt för att åka iväg till för att möta upp de andra. Vi skulle äta på Lai Thai. De som åt var Sandra, Basse, Majzzen, Johannes och jag. Helt underbart gott. Träffade även Johanna och Alexander på Åhléns taket. Efter det åkte vi hem till mig och tittade på filmen, Lilla Kycklingen. Den filmen är så sjukt rolig. Vi degade efter filmen tills det var dags att åka fram till Folkan. Det var världens mega kö och vi satt inte alls länge i biografen innan filmen började. Filmen var mycket bra men jag tyckte den var lite för föresägbar. Efter filmen åkte Majzzen och jag med Johannes där vi satt och tjöta och titta på tv. När jag kom hem fick jag sova på soffan p.g.a. att Sarah och Robin hade ockuperat min säng.




Inga kort idag tyvärr


malin♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah................

2010-01-21 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback