Sömnbrist

Dra mig baklänges, ytterligare ett inlägg.


Tionde december

Jag väcktes tidigt idag av min hatade väckarklocka. Julfrukost på jobbet stod på schemat. Det var bara att palla sig upp klockan halv åtta. Frukosten höll på mellan klockan halv sju till nio på morgonen. Tyckte att åtta skulle bli en bra tid. Jag var så förbannat trött så snooze är min vän. Gårdagen blev sen och jag har sömnbrist så det bara skriker om det. Jag ringde och kollade med Quyen om jag kunde få åka med honom istället för att cykla i -6 gradigt snöoväder. Som tur för honom fick jag åka med. Tackar, tackar Quyen. Frukosten var trevlig och vi satt och tjöta länge, kan säga att den inte sluta vid nio. Efter frukosten hängde jag med Quyen till komvux eller nästan, jag satt i bilen medan han gick in. Finns några anledningar till att jag inte visar mig där inne, endast Sandra förstår! I vilket fall efter vi hade varit där handla vi lite på Hjertberg och dega hela dagen framför tvn. Det är så man tar igen sen. Det finns nog inte bättre än att ligga och päsa i soffan. Det jag egentligen borde ha gjort var att storstäda mitt hem men men. Kalla mig dum men jag fick fan inga kort ifrån julfrukosten. Jag har varit hopplös med att ta med mig kameran samt att ta kort när jag väl har med mig den. Johanna jobbade under frukosten men fick komma ut och hälsa på. Då fick hon en present av mig, bl.a. pengarna jag var skyldig henne.





Fjorton dagar kvar..



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback