Försök ett

Nu sitter jag här i värmen. Har sovit bort största delen av dagen och nu försöker jag göra lite nytta. Vi får väl se hur det går, är mer sugen på att titta på en film och bara dega. Jag har även bestämt mig att läsa lite innan jag går och lägger mig igen. Nu ska vi gräva lite i minnet och se vad jag kommer ihåg.


Andra juli, helvete vad tiden går. Den får gärna stå still ett litet tag tills jag har fått ordning i huvudet. Jag skulle tippa på att jag gick upp sent denna dagen. Prata lite i telefon med Carro i ca tjugo minuter eller så. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde mer tills jag fick besök av Quyen. Han skulle hämta sin klockan om jag inte minns fel. Vi tjöta lite och sen kom Sara, Gustav och Sandra och hämta mig. Quyen åkte hem och vi andra till campingen. Där skulle vi spela lite äventyrsgolf. Det var mycket folk och vi fick spela banorna lite huller och buller för att vi inte ville vänta i evigheter på halvfulla gubbar. Under golfen kom vi fram till att vi skulle åka till Carro i Kristianstad nu ihelgen. D.v.s. att det blev dagen efter på morgonen.











efter golfen åkte vi runt lite i stan, stanna vid den nya lekplatsen och sen åkte alla hem och började packa. Under natten låg jag och vände och vred mig. Kunde verkligen inte sova och när jag väl somna vid fyra låg jag bara och drömde en massa skit.








Tredje juli, jag fick mig två timmars sömn. Helt underbart tänkte jag men som tur skulle jag inte köra utan kunde då planera in lite bilsömn. Jag packade det sista och kunde t.o.m. göra lite frukost till mig själv. Detta händer inte allt för ofta.





Strax efter klockan sju stod Sara utanför mig. Vi hämta först Gustav och sen Sandra hemma hos dem själva. Första gången vi stannade var i Jönköping, där vi köpte oss lite gott och en liten present till Carro. Vi hittade även Hello Kitty bindor!! HAHAH!





 Vidare far vi och jag "sov" i bilen. Jag drömde det mesta om Gustav om hur han irriterade mig. Jag vaknade lite irriterad och fick snabbt inse att det var en dröm och inte verklighet.








Väl framme, checkade vi in Carros hem och drog snabbt till stranden. Vi åkte hela vägen till Åhus brygga där det fanns alla möjliga folk. Det var en beachvollyboll-tävling och jag trodde jag skulle känna mig som en tjock jävla padda. Fast när jag kommer fram ser jag alla möjliga olika storlekar och färger. Pusta ut lite och behövde väl inte gömma mig allt för mycket i handduken. Vattnet var inte fräschast men vi doppade oss i vilket fall. Låg och tjöta och träffa Carros pöjk för första gången.












Vi åkte tillbaka till stan och hoppade in på Ica maxi där vi köpte mat för kvällen. Han i kassan var söt och flörtade väl med mer än halva våran grupp. De är väldigt flörtiga där nere i Skåne. Tjock körv och franskhotdogbröd fick det bli. Det var mycket gott och under kvällen förtärde vi mycket alkohol och vattenpipa. Jag skämde ut mig som vanligt. Åhus till Martin & Martin som gällde, jag banga ur i kön och det hela sluta med att Sara och jag spenderade kvällen på bryggan samt stranden.












Mådde inte super under natten men klara mig fint. Vi vaknade i en bastu, dvs. Carros lilla lägenhet hade förvandlats till det. Vi gjorde iordning oss fort och drog iväg till McDonalds där vi åt. Jag åt väl inte så himlas mycket då min mage kändes som en tvättmaskin. Vi tog oss även en milkshade deluxe på Max. Där även han i kassan flörta. Även fast jag hade pilotglasögonen, var bakis och sliten.











Stannade tyvärr inte så mycket längre utan sa hej då till Carro och brummade iväg. Vi stannade återigen i Jönköping. Sandra hämta sin post och därefter blev det en fika på Ikea.







Hemma igen gjort jag väl inte allt för mycket innan det blev senkväll. Då åkte Johanna och jag till McDonalds och tog oss ett mål innan hon började jobba! Mycket trevligt att ta igen en massa.



Tackar tackar för en trevlig helg!!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback