Försök fyra

Kommer i vilket fall inte komma ikapp idag men är på god väg i alla fall. Tänka tänka..


Sjunde juli, vaknade mycket sent. Sovit bort många timmar och förmiddagar under min semester. Jag plockade lite hemma innan jag fick besök av Basse och Gustav. De var inte hos mig jättelänge men vi hann och prata en hel del. Mina öron blödde väl nästan, kan man säga. Jag cyklade sedan iväg till pappa, för att grilla mina kycklingfiléer som jag varit sugen på i flera dagar. Fy vad smaskigt det var, jag grillade, kokade potatis och gjorde Café de Paris-sås! Säger bara en sak, en kvinna klarar allt! Allt blev gôr gött och alla blev nöjda och glada. Jag tog mig friheten och grilla en banan också. Klena i lite sirap och käka med glass!! Cykla hem sent på natten och glodde en hel del på tvn!








Grillat är gott!!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback