Försök nio

Nu har jag flyttat mig till köket, matbordet för att vara exakt. Jag har ätit en Big one och druckit iskall coca-cola. Quyen står och slavar vid disken, haha!


Tolfte juli, jag vaknar av ett samtal från Quyen. Han vill åka till misco och köpa lite grejer. Jag behöver köpa minne till datorn. Men eftersom jag stressade så glömde jag kolla vad min datorn hette och där med blev det inget minne. Vi tog en sväng i alla möjliga affärer där borta, så som ÖoB m.m. Sen skulle vi möta upp Gustav, Basse och Sara men när vi var på väg skicka de att de gick mot stan. Vi var gôr sugna på att bada så vi åkte till min pappa som var på Båtgården och bada med Annelie och Isa. Fast såklart stannade vi på systemet innan och köpte lite gott till kvällen, MÅNDAX. Vi tog oss ett dopp och Quyen gnällde lite över att det var blött och kallt. Efter vi gottat oss på pappas stora filt åkte vi vidare. Quyen åkte till sin mamma och jag åkte hem för att göra mig klar. Inväntade Sara och gjorde mig klar. Sara kom runt halv sju kanske och vi började kvällen fint. Vi fick skjuts av min syster och mamma till Sofia. Där var alla andra. Vi satt och tjöta och hade det väldigt trevligt. Blev inskjutsad av Albin runt halv tolv kanske? Vi tog ut pengar och gick in på stadt. Där var det bastu. Aldrig varit med om att det har varit så varmt, det droppa t.o.m. ifrån taket. Man mådde väl as kalas o inte så kalas i värmen. Blev torngrillen efter stadt och efter det väntade sängen!
















Tack för en varm och underbar kväll!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback