Fortfarande semester

Helt otroligt skönt och underligt är det att vara ledig, klagar inte! Denna fina morgon (torsdag) vaknade jag av min väckarklocka men tryckte lika snabbt på snooze knappen. Gustav ringde sedan och kollade läget. Jag fick då studsa upp och göra mig klar då han sa att han skulle komma hem till mig. Väl när klockan var kvart över tolv skulle vi åka iväg. Quyen skulle egentligen också med men han fick dessvärre förhinder. Gustav och jag handla lite gott på Maggan innan vi åkte hela vägen till Kinnekulle. Härlig väder med lite vind. Vattnet var kallt så vi badade väl inte lika mycket som jag hade hoppas på men skråen vad skönt det var där borta. Jag fick slappna av och bara ta det lugnt, mer sådana dagar behöver jag. Jag måste lära mig varva ner, ta dagen som den kommer och inte ha några bekymmer. Vi stannade till typ fem på eftermiddagen.







På hemvägen svängde vi in i Truve och plocka till oss en massa jordgubbar! De var så underbart goda att man nästan fick orgasm, jag skämtar inte.








Åkte hem till mig för att vänta in Sara. När Sara kom ville jag bada mer så vi tog bilen till Villa badet och kasta oss i. Det var banne mig tre gånger kallare i stan än på Kinnekulle.





Snabbt hem igen för att mysa ner oss i soffa och glo på lite tv och film. När de åkte hem plockade jag lite här hemma. Man får passa på att göra sånt när solen gått ner och värmen är okej för att städa. Upptäckte även att min solskyddsspray inte var så bra. I för sig var den bra men man missade väldigt lätt och nu har jag brännskor, fläckvis! ALDRIG MER SPRAY!!!!









Aldrig varit såhär svårt brännskadad i mitt liv, fläckvis!!!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback