Semesterdag nummer två

Vaknade mycket sent denna dag. Hade ställt klockan på tolv för att komma upp i tid samt möte de andra på stan. Stensöv och hörde inte alarmet, smsen eller när de ringde. Så snäll är jag. I vilket fall så var jag mega trött och de andra var på stan. De ville dra och bada och jag var hungrig. Resultatet blev att jag drog och åt med Johanna och Jessica på sibylla. Sen blev det en glass på McDonald's i väntan på svar från vart de andra befanns sig.








Sen var det raka vägen till Villabadet efter svar. Jag kastade mig i sjön och tog premiär doppet. Det var inte allt för varmt. Svinkallt om jag ska vara ärlig.








Vi stannade inte så länge utan åkte till Vero Moda och shoppa lite. De hade medlemsöppet med en massa rea. Massa rea vore kanske att överdriva och det mesta var ingenting att ha. Jag köpte mig ett armbandsset och ett par trosor. Upptäckte sedan när jag kom hem att jag hade köpt för stora trosor, jävla skit också! Fick strax därefter ett sms från Gustav. Vi tog en sväng runt om i stan och dega lite.







Efter den långa promenaden gick vi hem till mig och titta lite på tv.




Sömnlösa nätter!!!




malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback