Äntligen lite fixat

Får printa lite om gårdagen då jag aldrig hann det igår innan jag cyklade iväg till jobbet.


Jag vaknade ganska sent, sov väl si sådär tolv timmar, visst är det härligt. Jag gjorde mig klar ganska snabbt för att åka iväg till pappa. Där jag skulle hämte lite filmer, slänga in en tvätt och äta lite grillad fläskfilé med grillad potatis och/eller grillpotatissallad. När jag väl hade ätit och tvätten snart var klar fick jag en snilleblixt. De skulle byta min ytterdörr. Jag hade varit smart och hängt den gamla nyckeln i kedjan då de kom in men jag hade fanemig inte tagit med mig den nya nyckeln så jag kom in sen när dörren var bytt. Herrejävlar det var bara att kasta sig på cykeln och hoppas på det bästa. Väl hemma igen hade de kommit så långt att den nya dörren var på men listerna var inte fixade.


(gamla dörren)

(Nya dörren, bilden blev suddig för jag blev rädd när någon var påväg)



Satte mig vid datorn och pusta ut. Bestämde med Johanna att äta/ta en glass på McDonald's. I kön på McDonald's träffade vi Lisa och Jessica. Såklart satte vi oss med dem och tjöta en bra stund.






Efter maten/fikat tog vi oss några varv runt stan. Upptäckte att det var halva priset på Gina Tricot så vi hoppa in där och jag hittade mig ett på byxor. Nästan gratis!





Väl hemma igen hann jag inte göra mycket innan Quyen ringde. Han ville ha lite sällskap, så jag satte mig och åkte till McDonald's igen och tog mig en glass. Hade tänkt att hämta min bok hos mamma också men jag hann tyvärr inte det för min pappa fick tummen ur röva och sa att han och Isa var på väg hem till mig. Jag har väl tjatat sen jag flytta in om mina krokar och på de senaste att jag behöver ha upp mina hyllor jag köpt. Härligt härligt men tyvärr var inte skruvdragen eller min pappa på topp så jag fick inte upp hyllorna över sängen. Det värsta var nog att jag ville ha upp min gardinvajer men ena fästet gick inte att skruva upp och jag äger inga tänger. Så pappa fick ta med sig fästet hem och jag får vänta på bättre tider. Som tur fick jag upp hälften av alla grejer. Annelie kom även en sväng. Vet ni vad hjärtat gjorde, jo hon diskade åt mig. Pinsamt var det men jag var så jävla trött på skiten att jag fick svälja min lilla stolhet och vara grymt tacksam! Satte mig sedan en sväng vid datorn när de hade gått hem. Sen hade  jag tänkt och ta mig en powernap men jag var för uppspelt och låg och tänkte på allt annat. Vid kvart i tolv cyklade jag iväg till jobbet..



(före)

(efter)


(före)

(efter)




Lilla Isa fick smaka på min Mc flurry smarties, haha!






Jag har inte orkat att läsa igenom och rättat min dåliga svenska så ni vet :)




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback