Hitta och starta

Vaknade först vid tio, gick på toa och kände mig inte riktigt motiverad till att gå upp och städa så jag la mig i sängen och sov vidare. Jag låg dessvärre och drömde om alla möjliga konstiga grejer och händelser. Inget ovanligt för min del men jävligt uttjatat! Vaknade flera gånger under förmiddagen men kom inte upp förän klockan var ett på eftermiddagen. Satte mig en stund vid datorn. Plockade lite i den rena tvätten och slängde in lite mat i ugnen. När maten väl var klar satte jag på en film och käka. När vi filmen var slut började jag smått städa och när klockan var tjugo i sju kom Johan och hämtade mig, med tvn i baksätet. Det skulle äntligen bli av. Johan och jag flyttade isär för sisådär ett år sedan nu och det är inte förän nu tvn återkommer till sin riktiga ägare, min pappa. Fast.. bättre sent än aldrig. Under dagen har jag även hittat min bilnyckel som varit borta i några dagar och min bilstereokontroll som har varit borta i ett x antal månader. Fick även igång Brittas externa hårddisk som inte ville starta för fem öre för någon vecka sedan. Direkt från tv avlämningen blev jag upphämtad av Ida, Sandra och Pierre. Vi skulle åka fram till stadsträdgården för att titta på de band som spela. Det regna och banden var inte riktigt min smak. Timo Räisänen var inte som jag hade förväntat mig. Önskar att det var Green day som spela istället. Det tråkigaste var nog att man inte träffa en enda jävel som man kände någorlunda.








Ska man hänga med mamma & co till Ikea imorgon?!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback