IKEA I GÖTEBORG

I söndags hann jag inget annat än att jobba och försöka somna så fort som möjlgit! På måndagen ringde mobilen klockan kvart i åtta. Jag snoozade två gången utan att jag själv var medveten om det. Kvart över åtta gick jag upp och gjorde mig klar. Fem över halv nio gick jag ut och blev upplockad av Gustav och Sara. Vi hämtade sedan upp Basse och Sandra för att sätta hos på Donken för att äta lite frukost. Mmm.. bagel är så förbannat gött! Vi träffade även Johanna som var där en sväng. Sen var den en biltur till goa Göteborg men såklart stannade vi och köpte godis på vägen.




Vi åkte till Ikea Kållered först där jag spendera det mesta av mina pengar. Finns en del saker som jag skulle behöva så det får väl bli en sväng dit nästa löning?! Efter IKEA åkte vi in till Göteborgs centrum och gick runt där och jag hittade mig en bikini, helt jävla otroligt!



vägen hem tog vi oss en kissepaus och glasspaus på donken i Vårgårda.





Väl i stan igen åkte vi till stadsparken för att sätta oss för att njuta av vädret. Det blev att lekte på den nya lekplatsen istället för att sitta och tjöta i parken.







När vi hade lekt klart satte vi oss istället vid älven och snacka lite. Fast innan det var vi på Shell för att Sara skulle tvätta framrutan.



Solen gick ner och vi åkte till donken för att fika och dricka milkshake! Efter McDonalds skiljde vi oss åt. Gustav och Sandra åkte hem och Basse, Sara och jag åkte hem till mig och dega.






Somna på direkten när de åkte hem, var en aning trött kan jag säga. Meningen var att jag skulle upp tidigt och gå på stan med Sara, Basse, Sandra och Majzzen fast så blev det inte sov till klockan halv ett idag! Nu håller jag på och tvätta.. sen får jag nog sätta mig på cykeln till Sandra.




Tack för en helt underbar dag ♥ Detta får vi helt klart göra om snart! Vi hade helt hysterisk kul i bilen så att jag inte kunde sova som var planerat.




SEX AND THE CITY TVÅ IDAG!!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback