Sommar och sol

Vilken härlig dag med kanonväder!

Denna dagen startade väl inte så underbart. Jag slutade sju i morses och satte mig på cykeln och cykla hem. Väl hemma träffa jag mina snygga dörrbytare och jag var inte piggast. Det värsta var nog att jag var så förbannat trött och inte kunde sova. Dörrbytarna väsnades så att det ekade i huvudet och sen så skulle vaktmästaren självklart klippagräset utanför. Jag vaknade hela tiden och blev bara mer och mer frustrerad. Vid två orkade jag inte längre försöka få mera sömn utan gick upp och försökte planera dagen. Sandra och Gustav undrade om jag skulle med till stan men det orkade jag inte riktigt. Bestämde med Sandra att vi skulle åka inlines efter de varit på stan. Istället fick jag ett sms från pappa och frågade om jag ville ha mat. Eftersom det är bekvämare och trevligare att bara åka och äta middag med familjen tackade jag såklart ja till middagen. Under middagen blev det väldiga diskutioner om hur bra cabbe-väder det var. Såklart sluta det hela med att familjen åkte en sväng i Oldsmobile;n och jag var den som körde!!!








När klockan var sex fick jag ett samtal från Gustav om att Sandra och han stod utanför min dörr. De skulle överraska mig med att dyka upp men det var jag som överraska dem med att jag inte var hemma. Jag började köra hemåt och mötte där efter dem hemma hos mig. Jag satte på mig inlines och vi tog oss en lång sväng. Såklart hamna vi på McDonald's. Jag tog mig en paj och de andra åt mat.  Satt där en stund innan vi åkte hem till mig och dega. De åkte hem runt kvart i tio och jag satte mig vid datorn och började kludda på detta inlägget. Blev avbruten strax innan tio då min chef ringde och fråga om jag kunde komma ner och jobba en stund. Öm, ja vad säger man om inte, jag kommer strax. Så jag jobbade till halv ett igår natt. Sen var det bara att åka hemåt för att få sig lite sömn!












Snart midsommar, snart semester!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback