Mitt efternamn är halka-efter

Nu sitter man här igen och knappar på tangenterna. Jag har halkat efter lite med bloggen de senaste dagarna. I fredags var jag ledig och som jag kommer ihåg det städade jag lite och på kvällen åkte jag till Majzzen för att ha en trevlig spelkväll. Det var Gustav, Sara, Majzzen och även Sandra som hade kommit hem på dagen. Sjukt länge sedan jag träffade henne, helt underbart skoj! Inga kort blev det dess värre eftersom kameran är död och jag inte fått tummen ur för att ladda batteriet.

Lördagen bestod av jobb och sedan besök av Gustav, Sara och Sandra. Vi tittade på körslaget och tjötade, hade det allmänt trevligt och mysigt. Jag skjutsade min pappa, Annelie och Elin till Götene för att sedan hämta dem mitt i natten.

söndagen vaknade jag kvart i sju och var mega trött. Några timmars mer sömn hade inte varit fel. Hade världens tandvärk och ville inget annat än att gå hem. Dagen på jobbet var helt kaotisk och jag stannade men som tur var Jessica snäll och körde skiftet. Jag åkte hem och sov hela dagen!

Vaknade på måndagen och kände mig nästan utvilad. Vet inte riktigt hur det funkar men jag skulle nog kunna sova hur mycket som helst. Usch, jag måste verkligen började träna, tror det har lite med det att göra. Måndagen flöt på och när jag slutade åkte jag till Zoo fritid för att köpa sågspån och hö till lille Merlin. Inget stopp hemma utan jag åkte till min mamma där jag åt chokladpuddig med grädde. Förbannat gott är det och det var evigheter sedan jag åt det. Hemma hos mamma hämtade jag en massa barndomsgrejer och studentgrejer. De ska flytta in till stan och har där med ingen plats över till mina grejer. Jag kan säga att det är en hel del. Väl hemma igen installerade jag Voddler. Jag har äntligen fått en invite, ska bara se om jag får igång det. Det var så dumt att det krånglade, det enda jag kunde se var reklamen.

Idag tisdag softade jag lite tills jag började jobba klockan tre. Jag fick hoppa in tidigare och fixa en hel del då skiftledaren på dagen hade blivit sjuk. Allt blev lite vimsigt men dagen gick ändå ganska bra. Nu sitter jag här med lille Merlin i knät, fy bubblan vad han pratar. Ska alldeles strax plocka upp något i frysen som jag ska laga imorgon samt hoppa in i duschen för att sedan slänga mig i sängen för att sova en massa timmar. Två dagar kvar till helg eller kan man säga en och en halv då ena dagen är ett kortpass? På torsdag jobbar jag med Johanna, ska bli jävligt roligt. Saknar den tjejen mycket då vi aldrig jobbar ihop eller knappt är lediga ihop. På tal om att sakna folk så kommer Britta på söndag. Rena återträff veckan denna veckan! Helt underbart!



Jisses vad jag babblade på ... sängen snarast!



malin♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2010-03-24 @ 09:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback